    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Date: Wed, 1 Jul 2009 19:44:22 +0200

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2g20q$mhn$1@news.onet.pl...
    > "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał

    > Puknij się w czajnik, bo bredzisz z tego upału.
    > Gdzie widzisz cwaniactwo w fakcie, że ktoś chce znać producenta? Albo, że
    > chce kupić taniej?
    > Czy Ty kupujesz wszystko jak leci, bez sprawdzania?
    > A może sam sprzedajesz towar nieznanego pochodzenia, że tak Cię bolą
    > oczekiwania klienta?

    oczywiscie ze nie, szukam jak najtaniej i szukam dobrej ( zazwyczaj jakosci)
    ale nie obrazam sie jesli ktos broni swoich interesów. Proste

    > LOL. I wówczas sprzedawca ma obowiązek producenta podać?
    nie, byłoby mi łatwiej zrozumiec tok myslenia.

    > Ot i kolejna błyskotliwa rada ;-)
    > Jakie i czyje konkretnie katalogi, skoro nie wiadomo, kto jest
    > producentem?
    no własnie na tym polega trudnosc. Jesli chce miec cos taniej to sobie musze
    poszukac sama a nie dostac na tacy od sprzedawcy, który zyje ze sprzedazy.

    E.
    P.S. czesto szukam tanszego producenta/importera/dostawcy, ale jeszcze mi
    sie nie zdarzyło na forum publicznym miec pretensje do kogos ze broni swoich
    interesów czy tez ze ma duza marze.
    Poza tym akurat w przypadku płytek wystarczy wziac do reki i spojrzec na
    druga strone. Jak nie ma nazwy firmy produkujacej, to mozna sobie odpuscic
    płytki bo ich jakosc bedzie pozostawiała wiele do zyczenia.