  • Data: 2009-07-01 20:03:53
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:

    > Zdrowym i naturalnym nazywasz oglądanie towaru w sklepie i zamawianie u
    > producenta? Gdyby wszyscy się tak "zdrowo i naturalnie" zachowywali, to
    > te sklepy przestałyby istnieć.

    Oczywiście że jest to zdrowe i naturalne zachowanie klienta - to jego
    prawo kupić jak najtaniej. Moim zadaniem jest go utrzymać przy sobie, są
    granice których nie przekroczę. :)

    Ale jeżeli producent jest zdrowy to naprawdę nie mam obaw w podawaniu
    jego nazwy.
    Ponieważ każdemu producentowi zależy na dużej sprzedaży to:
    a. nie bawi się w detal;
    b. u niego towar jest najdroższy - klientów zapewnia sobie rabatami.

    Jeżeli zaś producent dopuszcza u siebie inne praktyki to nie podaję jego
    nazwy i ... szukam innego dostawcy. Niech sobie zarabia na towarze który
    klienci kupią do bagażnika, ja ciężarówkami będę kupował gdzie indziej :)

    --
    spp