eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdciecie licznika przez gazownie › Re: Odciecie licznika przez gazownie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: mauser50 <m...@-...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odciecie licznika przez gazownie
    Date: Tue, 14 Jul 2009 18:49:05 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 26
    Message-ID: <h3ict5$mmq$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <yjlequo6cj8v$.dlg@smok.wot> <h3espm$3m8$1@node1.news.atman.pl>
    <h3g3ab$4da$1@inews.gazeta.pl> <4a5c1e9c$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: d016.multi-play.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1247590117 23258 91.142.201.18 (14 Jul 2009 16:48:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jul 2009 16:48:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <4a5c1e9c$1@news.home.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090713-0, 2009-07-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:599113
    [ ukryj nagłówki ]

    spp pisze:
    > Robert Tomasik pisze:
    >
    >> Zacznijmy od tego, czy Gazownia skierowała do kogoś wezwanie do
    >> zapłaty. Jeśli zostało zignorowane, to wina właścicielki mieszkania.
    >> jeśli nie było wezwania, to wina jest po stronie Gazowni.
    >
    > Jak zaczynasz drążyć podobne tematy to się dowiadujesz że albo owszem,
    > list był ale zwykły (więc się nie liczy), albo na adres gdzie co prawda
    > klienta mieszka ale do korespondencji podał inny (więc się nie liczy)
    > albo też wręcz przeciwnie - przyszedł na adres stałego zamieszkania ale
    > dotyczył miejsca gdzie mieszka (więc tym bardziej się nie liczy).
    >
    > W zdecydowanej większości przypadków problemy mają ludzie którzy
    > przekonani o własnych racjach lekceważą pewne procedury i doprowadzają
    > do podobnych sytuacji a często jeden telefon może rozwiązać problem.
    >
    Witam
    Niestety obecnie jest to praktyka Gazowni. Natomiast uważam, że
    zdecydowanie wina leży po stronie gazowni. Jeśli konto jak twierdzą się
    zmieniło to nie powinno być aktywne i wpłacone pieniądze powinny wrócić
    na konto wpłacającego jeśli np. dokonywał przelewu przez internet.
    Miałem podobna sytuację w Krakowie i chciałem nawet złożyć skargę to
    dowiedziałem sie, że inna spółka zdemontowała licznik, a inna dostarcza gaz.

    Z poważaniem mauser50

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1