  • Data: 2003-12-21 18:55:34
    Temat: Re: Od czego zacząć?
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <X...@t...header> napisał w wiadomości
    news:3fe5de54$1@news.home.net.pl...
    > Z którymi paragrafami, z których kodeksów powinienem się zapoznać, jeśli
    > chciałbym publikować na stronie www (lub pod inną usługą internetową)
    listę
    > nazw domen internetowych, które w uproszczeniu są, były i pewnie będą
    > powiązane z niecnym spamerskim procederem?
    > Chciałbym aby miało to postać najprostszego spisu nazw domen, pod tytułem:
    > "Te domeny są brzydkie, bo są wg mnie spamerskie"
    > Nie pełne adresy e-mail, nie dane typu imię i nazwisko spamera. Tylko i
    > wyłącznie nazwa domeny wchodzi w grę...

    Przede wszystkim Kodeks Cywilny:
    "Kto wyrządził drugiemu szkodę obowiazany jest do jej naprawienia"
    Jesli pomylisz się to po prostu ktoś może chcieć byś pokrył starty, ktore mu
    wyrządziłeś.
    I radziłbym zapoznać się z dziejami PolSpamu.. Intencje (a i wykonanie) były
    super, ale chyba jednak ostatecznie coś nie wyszło..

    Pzdr
    Brodek