  • Data: 2003-12-21 19:09:17
    Temat: Re: Od czego zacząć?
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Brodek napisał/a:
    > Przede wszystkim Kodeks Cywilny:
    > "Kto wyrządził drugiemu szkodę obowiazany jest do jej naprawienia"
    > Jesli pomylisz się to po prostu ktoś może chcieć byś pokrył starty, ktore
    > mu wyrządziłeś.

    Jakiego rodzaju straty? Straty w wizerunku spamera, tak?
    Ale chyba mam prawo publikować jakieś dane na temat krzywdy mi wyrządzonej,
    prawda? Mam chyba prawo informować cały świat o tym, że poniosłem straty w
    wyniku działania kogoś używającego jakiejś nazwy internetowej?
    Rozumiem, że uprzedzasz mnie przed tym, że prawo najpierw dopiera się do
    ofiary, a ewentualnie gdy ofiara przeżyje, dopiero do sprawcy?

    > I radziłbym zapoznać się z dziejami PolSpamu.. Intencje (a i wykonanie)
    > były super, ale chyba jednak ostatecznie coś nie wyszło..

    Wiem, wiem... pamiętam.

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.