  • Data: 2003-12-21 19:40:25
    Temat: Re: Od czego zacząć?
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <X...@t...header> napisał w wiadomości
    news:3fe5f3e9$1@news.home.net.pl...
    > Dobra, spytam inaczej...
    > Jest link http://tinyurl.com/3d3ve
    > Od której z 'firm' mam się spodziewać żądania naprawienia szkody i co to
    > mogłaby być za szkoda? Biorąc pod uwagę oczywiście, że ta lista wygląda
    > _dokładnie_ tak, jak wygląda pod tym linkiem...

    Przy takim nagłówku jaki dałeś - od żadnej. To bowiem Twoja opinia a do tej
    zawsze masz prawo.
    Ale jeśli choćby z kontekstu miałoby wynikać, że lepiej nie zakladać
    skrzynki na wp lub, że ci, którzy mają skrzynki na wp są (często?) spamerami
    to juz jest powód.
    Ile? Realnie pewnie niewiele. Ale ile by nie żądali to przypuszczam, że i
    tak nie stać cię na dobrego adwokata..

    Pzdr
    Brodek