  • Data: 2003-12-21 17:54:30
    Temat: Od czego zacząć?
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Z którymi paragrafami, z których kodeksów powinienem się zapoznać, jeśli
    chciałbym publikować na stronie www (lub pod inną usługą internetową) listę
    nazw domen internetowych, które w uproszczeniu są, były i pewnie będą
    powiązane z niecnym spamerskim procederem?
    Chciałbym aby miało to postać najprostszego spisu nazw domen, pod tytułem:
    "Te domeny są brzydkie, bo są wg mnie spamerskie"
    Nie pełne adresy e-mail, nie dane typu imię i nazwisko spamera. Tylko i
    wyłącznie nazwa domeny wchodzi w grę...

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.