eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w
    przyszłości?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 11:19:37 +0100

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Czyli co, dzwonię po policję i co mówię? Że ochrona mnie zaczepia? Czy
    > mogę się oddalić po prostu? A co, jak mnie siłą zatrzymają?

    Ochrona musi wezwać policję jeżeli chce Cię zatrzymać.
    Plus nie masz obowiązku z nimi nigdzie chodzić, nic pokazywać, dawać sie
    przeszukiwać itp, ochrona może co najwyżej uniemożliwić Ci oddalenie
    się. Jeżeli nie uciekasz, nie jesteś agresywny, stoisz w miejscu to nie
    mają prawa Cię dotknąć palcem.

    Może na przyszłości będziesz mądrzejszy.

    ps. To nie pierwszy raz gdy sprawa ochroniarzy jest poruszana na tej
    liście. Mści się na Tobie taktyka "czytam tylko to co mnie osobiście, w
    tej chwili dotyczy".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813