eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
  • Data: 2009-11-27 21:56:16
    Temat: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam. Gość rewidował mnie przez 15 minut. Przeszukiwał takim lizakiem
    > każdy zakamarek. Nie pipało. A bramka reala pipa. Mają zjebaną bramkę.

    Może bramka jest za czuła, może tak być, ale nawet w tym przypadku
    coś musi być w twojej torbie skoro zakłócała bramkę. Czasem te kontrolne
    naklejki są zaszyte w kieszonkę z materiału którą trudno ręką oderwać.
    Skoro tylko niektóre bramki na ciebie pipały to może być "naklejka"
    z innego systemu.

    Pewnie sie trochę zdenerwowałeś na pipanie i ochroniaża i to okazałęś skoro
    wezwano do
    ciebie aż 3-"pomocników".
    Każdemu się zdarzy czasem, że coś zapiszczy i nikt przez to nie czuje się
    złodziejem skoro nie
    ukradł, a czy ty też na kogoś komu zapiszczy patrzysz jak na złodzieja?.

    Zwykle ludzie rozumieją, że sklep zapewniając dostęp do towarów
    musi jednak troszkę pilnować tego towaru - i pozwalają ochronie ustalić
    co piszczy i bardzo często usunąć przyczynę. Ochrona też non-stop z tym się
    spotyka.
    W twoim interesie jest aby ustalić co ci piszczy w torbie i tego się
    pozbyć - pewnie kupiłeś torbę z gdzieś głęboko wciśniętym paskiem
    kontrolnym.

    Mnie też kiedyś coś zapiszczało, ochroniarz rzucił okiem i powiedział abym
    sobie
    poszedł, ale wolałem ustalić co brzęczy w bo po co robić sobie problem za
    każdym
    razem........
    innym razem znalazł mi zaszyty w T-shircie (za 9zł) taki kartonik i obciął
    nożyczkami
    (miał je pewnie do tego).

    > Torbę kupowałem na Alledrogo, nie ma tam żadnych zabezpieczeń.

    To właśnie o niczym nie świadczy, bo to producent wszywa takie
    zabezpieczenia,
    a ponadto ta torba była pewnie uszyta dla innej sieci handlowej albo nawet
    tam zakupiona
    a ty ją kupiłeś z Allegro.