  • Data: 2006-04-13 12:21:01
    Temat: Re: Ochrona Danych
    Od: "Szerr" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konzii <k...@g...pl> napisał(a):

    > Z tego co wiem od zaprzyjaznionej mi nauczycielki, mam nawet prawo do tego
    > zeby nauczyciel nie czytal glosno moich ocen z tego przedmiotu ktorego
    > uczy

    To źle wie ta zaprzyjaźniona nauczycielka.

    > a co mowic dopiero innych.

    Nie możesz oczekiwać, że Twoje oceny będą tajemnicą dla kolegów i koleżanek
    z klasy. Przeciwnie - muszą być jawne, żeby inni swoje oceny mogli porównać
    z Twoim, odnosząc to do wymagań nauczyciela. Tylko tak można zadośćuczynić
    elementarnej sprawiedliwości w ocenianiu.

    Poza tym sytuacja, kiedy uczniowie kibicują nawzajem swoim wysiłkom na
    lekcjach oraz znają nawzajem swoje oceny za te wysiłki, działa mobilizująco.
    Ty znając - dobre - oceny kolegów, wiesz, co masz robić (to co oni), żeby
    też mieć dobre oceny. Koledzy znając Twoje - złe - oceny, wiedzą, czego mają
    nie robić (nie lenić się tak jak Ty), żeby nie zasłużyć na złe stopnie.

    Sz.