  • Data: 2006-04-13 12:07:07
    Temat: Re: Ochrona Danych
    Od: "Szerr" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konzii <k...@g...pl> napisał(a):

    > "Spotkamy sie we wrzesniu i mnie to nic nie obchodzi"

    Nie widzę naśmiewania się, poniżania, upokarzania.

    > "Zobacz jak ty sie uczysz same paly, z matematyki 3 paly, z histori pala,
    > pala,pala, i tak wszystkie przedmioty, doszla do angielskiego, i
    > powiedziala ze mam 1 pale, zareagowalem i powiedzialem ze to pomylka
    > nauczycielki od angielskiego bo tak naprawde pomylila numery i ze zalatwie
    > ta sprawe z pania od angielskiego, na to ona "nie bede z toba dyskutowala,
    > siadaj na swoje miejsce"

    Nie widzę naśmiewania się, poniżania, upokarzania. Troskę raczej.

    > Drugi raz jak czytala moje oceny bez mojej obecnosci, dokladnie
    > niewiem bo przeciez mnie nie bylo, z tego co opowiedzieli mi koledzy
    > z klasy, chciala mnie zapytac, jak sie okazalo ze mnie nie ma,
    > powiedziala "Zobaczcie jakie on ma oceny i tutaj ta sama sytuacja co
    > poprzednio (zaczela czytac wszystkie oceny ze wszystkich przedmiotow)
    > i jescze do szkoly nie chodzi.

    Nie widzę naśmiewania się, poniżania, upokarzania. Troskę raczej.

    > Pod koniec przekonujac ja czy ona dobrze czulaby sie gdybym wszystkim
    > uczniom z mojej klasy podal jej numer telefonu i inne dane,

    Nauczycielka nie ujawniła nikomu Twoich osobistych sekretów. Jeśli już w
    ogóle traktować Twoje oceny jako dane osobowe, to na forum klasy mogą one
    być przetwarzane w opisany przez Ciebie sposób, bo ma to uzasadnienie
    wychowawcze.

    Sz.