  • Data: 2006-01-22 14:43:12
    Temat: Re: Obywatelska inicjatywa ustawodawcza
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek [###a...@e...net.###] napisał:
    > Zero :)
    > Niestety w chwili obecnej internauci się kompletnie nie liczą.
    > Nawet jak wydrukuja sobie to poparcie, podpiszą się pod nim to i tak
    na
    > pocztę będą mieli za daleko :)
    > Jedyne co się sprawdza to siatka zbierających podpisy za kasę.

    Nie chodziło mi już nawet o tego typu inicjatywę. Załóżmy, że kilka
    osób tu piszących postanawia przeforsować jakąś ustawę. Piszemy ją i
    następnie każdy we własnym gronie zbiera głosy poparcia. Ile jesteś w
    stanie tego zebrać? Tylko tak rzetelnie. Bez gówniarzy spisujących
    PESEL z dowodów cioci za 30 groszy i tego typu szopek. tylko przejść,
    przedstawić propozycję i ewentualnie przyjąć podpis?

    Z tego powodu uważam, ze sensowniejszym było by albo przyjęcie
    mniejszego progu i weryfikowanie prawdziwości tych danych. Jeśli nie,
    to pozostaje w praktyce próba przekonania bodaj 15 posłów, by wnieśli
    projekt. Moim zdaniem łatwiej to zrealizować, niż szukać tych 100.000
    podpisów.