  • Data: 2017-10-12 11:31:34
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Oct 2017 22:39:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To chyba było zdecydowanie przed czasami PiS.

    W grudniu 2006, kiedy prokuratora była sterowane ręcznie przez Zbysia.

    > Ja bym tego dziennikarza po prostu karnie ścigał za pisanie głupot. Ale
    > w Polsce zaraz by się podniósł bunt, że wolność pracy chcę gwałcić.

    Pan Poseł lubi nie tylko dzielnie miksować bezdomnych, ale również pozywać
    do sądu, o czym przekonała się blogerka
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/sad-bloger
    ka-znieslawila-b-ministra-piszac-o-nim-zabojca,69433
    3.html

    rzecz jasna, Gazeta Wyborcza, a nawet osoby, które w internecie komentowały
    zdarzenie:
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,142076,20698639
    ,historia-upadku-ministra-jackiewicza.html

    "Jednak nie ze wszystkimi mediami minister żył w zgodzie. Gdy w 2010 roku
    walczył o prezydenturę Wrocławia, redaktor naczelny wrocławskiej
    "Wyborczej" wypomniał mu, że ciągnie się za nim niewyjaśniona sprawa
    śmierci. Pod koniec 2006 roku Jackiewicz uderzył na jednym z przystanków
    mężczyznę, który tydzień później zmarł w szpitalu. Twierdził, że działał w
    obronie zaatakowanej wcześniej rodziny. Badająca sprawę prokuratura dała
    wiarę zeznaniom posła i umorzyła postępowanie. Redaktor Jerzy Sawka w
    komentarzu napisał jednak, że sytuację powinien ocenić sąd. To nie
    spodobało się Jackiewiczowi. Pozwał "Wyborczą" do sadu, ale przegrał.
    Sędzia uznała, że gazeta miała prawo przedstawiać swoje wątpliwości, czym w
    żaden sposób nie naruszyła dobrego imienia Jackiewicza.

    Równolegle do pozwu przeciwko "Wyborczej" prawnicy Jackiewicza rozpoczęli
    ściganie ludzi, którzy wydarzenia z przystanku komentowali w internetowych
    portalach. Z pozwami w jego imieniu występowała dwójka wrocławskich
    prawników: Dominik Hunek i Krzysztof Radomski.

    Dziś obaj są członkami władz potężnych spółek nadzorowanych przez ministra
    Jackiewicza. Hunek jest członkiem rad nadzorczych PLL LOT i KGHM. W tym
    ostatnim został ostatnio oddelegowany do pełnienia funkcji członka zarządu
    kombinatu. Radomski zasiada w radach EuroPolGazu i Totalizatora Sportowego.
    Obaj zarabiają krocie.

    A Jackiewicz dalej ściga kogokolwiek, kto tylko wspomni o wątpliwościach
    umorzenia jego sprawy."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek