  • Data: 2022-07-31 10:47:44
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2022 o 10:08, Shrek pisze:

    > Zasadniczo to cię postrzegam jako średnio rozgarniętego kulsona, tylko z
    > przerośniętą opinią o własnej wiedzy i wartości.

    To czemu piszesz o mnie w liczbie mnogiej?

    > Przecież się doość obszernie rozpisujesz w necie i analizujesz różne
    > sprawy. W tamtej konkretnie tłumaczyłeś, że roweru u człowieka w gaciach
    > szukali.

    A co to ma wspólnego z tym, co ja robię? Albo moi koledzy? A tłumaczyłem
    Ci, że szukali roweru, bo jakiś oszołom tak to wpisał w Rozporządzenie.
    Oszołomowi wydawało się mądre, że jak będą szukać roweru, to być może
    znajdą narkotyki. Ja tam w ogóle nad sensem tego się zastanawiać nawet
    nie mam zamiaru, po prostu stwierdzam, że taki był obowiązujący na
    chwilę wykonania tej czynności stan prawny.

    Co więcej, o ile pamiętam, to zwróciłem uwagę na to, że przyczyną
    poszukiwania roweru w gaciach mogło byś spostrzeżenie, że czynność jest
    nagrywana. Musieli ją zrobić zgodnie z obowiązującym prawem, choć ono
    było akurat nieadekwatne do sytuacji.

    > Jakiś mądrzejszy też napisał w pierwszym paragrafie ustawy czemu służy
    > policja.

    No i?

    >  A że
    > Oczywiście, że nie bo nie szukali roweru a marihuany.

    A może noża, albo żyletki? Skąd wiadomo, ze Marihuany? No i jeśli
    wiadomo, ze szukał Marihuany, to może miał swoje uzasadnione powody? Czy
    szukanie Marihuany uważasz za szczególnie naganne?

    > Powiedzmy, że po tym jak tłumaczyłeś, że ktoś mający plecak i rower jest
    > w myśl ustawy przewodnikiem, to do twoich tez podchodzę z daleka idącą
    > ostrożnością:P

    Znajdź mi ten fragment, bo normalnie nie wierzę. Troszkę podejrzewam o
    co Ci chodziło, ale na epwno nie o to, o czym piszesz.

    --
    Robert Tomasik