  • Data: 2022-07-30 22:52:02
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2022 o 19:28, Shrek pisze:

    > Zapewne gina - głównie dlatego że macie to w dupie, bo szukacie
    > marihu^H^H^H rowerów u klientów w gaciach.

    W ilu osobach boskich mnie dostrzegasz? I ile razy w życiu widziałeś
    cokolwiek, co ja robię?

    Jakiś mądry w rozporządzeniu napisał, ze jak dokonujesz sprawdzenia, to
    masz sprawdzić wszystko, niezależnie od tego, czego szukasz. A że
    rowerzysta ich nagrywa, to musieli to zrobić zgodnie z przepisami - bo
    normalnie, to nawet przy tamtym rozporządzeniu nikt rowerów nie szukał
    po kieszeniach. Ale ja Ci to już wiele razy pisałem i wiem, ze i tak
    tego nie pojmiesz zapewne.

    --
    Robert Tomasik