  • Data: 2010-09-18 17:18:49
    Temat: Re: Obetną pensje prezydentowi
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "SDD" napisał:

    > No i co z tego?
    > Wszystkim nie podniosa, a prezydent dlatego, ze reprezentuje narod z
    > urzedu (na ktory to narod go powolal) niech zarabia w miare przyzwoite
    > pieniadze, zeby nie chodzil w podartej koszuli i nie przyjmowal
    > korupcyjnych propozycji motywowany glodem.

    a od kiedy to u nas prezydent reprezentuje nasz naród?:O)
    niech mu płacą ci kturych reprezentuje, czyli istael i moskfa, i najlepiej
    jak będzie w tych krajach sobie użendował!:O)

    > Nie napisalas, ile bys chciala, zeby zarabial Prezydent RP. Podaj
    > konkretna kwote "na reke".

    skoro fszystko ma za darmochę, mieszkania, samochody, samoloty, helikoptery,
    PKS i MZK, wycieczki do egzotycznych krajuf, diety pewnie tesz jakieś
    dostaje, to po kiego mu pensja?:O)
    myślę że najniszsza krajowa by mu spokojnie na kieszonkowe wystarczała:O)