  • Data: 2010-09-18 18:45:48
    Temat: Re: Obetną pensje prezydentowi
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-18 20:17, robercik-us pisze:
    > Kto ma Ci dodac i za co...? Ze zapytam :-)))

    Aleś Ty głupi. Czy Ty myślisz, że ja myślę tylko o sobie?

    Skoro jest na to budżet, żeby u nas ci z rządu dawali sobie, to dlaczego
    zabierają Polakom co się da i robią podwyżki. Nawet na głupi abonament
    RTV znowu się połaszczyli, a Tusk obiecywał, że abonament zniesie.
    Abonament będzie przywrócony wszystkim i będzie opiewał na wyższą kwotę.
    Nie chce mi się już z Tobą dyskutować. Eot.

    --
    animka