  • Data: 2013-04-24 15:49:30
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 13:58, krys pisze:
    > Ok. Ale nadal od fuchy nie odprowadziłeś do wspólnego wora, a będąc wiernym
    > własnym ideałom - powinieneś.

    Nie jestem przekonany. Postępowałem zgodnie z prawem, czyli tak jak
    wspólnota ustaliła.

    Nie było to ani niezgodne z prawem ani szukanie dziur w prawie i niuansów.

    > Wtedy być może.
    > Ale teraz też się nie zastanawiasz (nad tym, co pisze hiki, czy Maruda),

    Zastanawiam się i w sumie następnym razem przemyślę czy brać UoD czy
    zrezygnować.

    > Znaczy że co - zastanawiasz się, czy wolny człowiek ma prawo nie brać
    > wszystkiego, co mu wciskają na siłę?

    Nie, zastanawiam się, że korzystam z cudzych usług i na cudzy koszt a
    wymiguję się od zapłaty (przez oglądanie reklam).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek