  • Data: 2013-04-24 18:24:09
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Do tej pory nie miałem, ale po twoich słowach mam mieszane uczucia. Nie
    > czuję się winny, ale kropla drąży skałę i nie wiem jeszcze jak się
    > etycznie do tego nastawić.

    Etycznie to ja kończę, bo jeszcze uznasz, że powinieneś dobrowolnie się
    opodatkować. Na rzecz iluzji dostępu do dóbr.

    > Wiesz, ja nie mówię o prawnych aspektach, tylko moralnych. Zużywam ich
    > zasoby a jednocześnie nie płacę.

    Skoro dają dostęp do tych dóbr, to widać się na to godzą.

    > Póki jestem w mniejszości, to inni za
    > mnie zapłacą, ale raz że jak nas będzie większość, to będzie marnie, a
    > dwa że nie bardzo etyczne jest takie żerowanie. To mnie gryzie.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że takie żerowanie jest powszechne?
    Wiesz, ile dokłada _każdy_ mieszkaniec Warszawy do lokali komunalnych?
    Wiesz, ile osób wykorzystuje innych i żyje sobie na zapomogach, zasiłkach,
    socjalu, bo tak wygodnie?
    A wszystko dzięki powszechnym zrzutom na "wspólne dobro" i wmawianiu
    ludziom, że sami są na tyle durni, że jakby ich zostawić samych z ich kasą,
    to pozdychaliby pod mostami z chorób i głodu.

    J.

    www.kontestacja.com