    Date: Wed, 24 Apr 2013 12:20:43 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <kl5rt3$oj$5@node1.news.atman.pl> <kl61ql$3am$1@news.task.gda.pl>
    <kl7qa1$o6j$1@node1.news.atman.pl>
    <5177772a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8291$k5h$2@node2.news.atman.pl>
    <51779eb4$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87ja$k5h$9@node2.news.atman.pl>
    <5177a596$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl89ma$k5h$11@node2.news.atman.pl>

    W dniu 24.04.2013 11:46, Dominik & Co pisze:
    > Otóż to. MT to marka, legenda- a nie realne działania.

    Marka to co innego niż legenda.

    > Moje osobiste sympatie do pani MT nic tu nie mają do rzeczy.
    > Po prostu mocno nieciekawy dobrałeś sobie przykład.

    No to dobierz inny, który będzie mniej znaną marką i nie rzuca się w
    oczy jako przykład zrozumiały danej idei.

    > Ja Ci tylko uświadamiam, że_mocno_ nietrafiony przykład.

    Nie zgadzam się, ale nie chcę trzepać o to piany, bo nie o to chodzi,
    dlatego powiedzmy, że wycofuję MT i wstawiam inną mniej kontrowersyjną.

    > Autorem artykułu jest Marcin Fabjański.

    No i? Nie znam gościa. Nie jest dla mnie żadnym autorytetem. Zresztą nie
    ważne -- patrz wyżej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek