    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 12:03:39 +0200
    <kkk43a$hms$1@mx1.internetia.pl> <kkk4pi$dki$1@node2.news.atman.pl>
    <kkk5sp$nj0$1@mx1.internetia.pl> <kkk5pq$buv$1@news.task.gda.pl>
    <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl> <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl>
    <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko44q$81r$1@node2.news.atman.pl> <kkof56$8de$3@node1.news.atman.pl>

    W dniu 18.04.2013 11:41, hiki o! pisze:
    > Powtorze: budzetowka ciagnie kase z tego, co placa podatnicy.

    Bo wykonuje wewnętrzne usługi na rzecz wspólnoty, której jest członkiem.
    Tak jak opisany przeze mnie cieć który jednocześnie mieszka w danym
    bloku i jednocześnie wykonuje usługi ciecia w tymże bloku. Jak będzie
    krzyżowo zatrudnienie mieszkaniec ze wspólnoty A cieciuje we wspólnocie
    B, a mieszkaniec ze wspólnoty B cieciuje we wspólnocie A, to nie będą
    mieli głosu. Głos nie zależy od wykonywanej funkcji we wspólnocie ale od
    członkostwa w tejże.

    Wspólnota uznała, że zatrudnienie pracowników budżetowych z wnętrza
    wspólnoty jest lepsze niż z obcej, więc pełnią oni podwójną rolę po prostu.

    To tak jak np. ty zamiast zatrudniać kogoś do prowadzenia domu ustalasz
    z żoną że ona prowadzi dom, a ty idziesz do pracy do Pana Prezesa na
    zewnątrz. Czy to oznacza, że twoja żona ma mniejsze prawa głosu, bo Ty
    wnosisz kasę do Rodziny, a żona wyjada tę kasę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek