eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ... › Re: [OT]Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ... - tolerancja prędkościomierza
  • Data: 2011-01-03 16:54:45
    Temat: Re: [OT]Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ... - tolerancja prędkościomierza
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/3/2011 6:13 AM, mvoicem wrote:

    > Apropos prędkościomierza, to we wszystkich samochodach jakimi dotąd
    > jechałem, prędkościomierz zawyżał wskazanie o 5-10 km/h. Czyli jak
    > wskazywał 50km/h - naprawdę to było 40km/h. Jak 120 - naprawdę to było
    > 115km/h.

    w zadnym samochodzi mi sie tak nie zadrzylo. Roznica w porównaniu z
    dwoma gpsami i radarem policyjnym byla gora 2 km, ale i to trzeba
    zrzucic na "błąd" utrzymania stałej prędkosci".

    > Czy to jest reguła, czy miałem akurat takie szczęście? Jeżeli to jest
    > reguła, to powoływanie się na tolerancję prędkościomierza nie jest chyba
    > najwłaściwsze w tym przypadku.

    raczej za duży błąd.
    Fakt ze mi za kazdym razem predkosciomierz pokazywal wiecej niz inne
    urzadzenia, ale to było góra 2 km/h