    From: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Date: Thu, 25 Mar 2004 00:56:17 +0100
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-208-185.gorzow.mm.pl

    news:c3se93$2jj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mozesz bolesnie odczuc skutki takiego oswiadczenia ;-)

    Niby jak? Pobiją mnie? Wytargają na siłę z pociągu, a tym samym naruszą
    moją nietykalność osobistą? A jak wezwą policję, SOK, kierownika pociągu, to
    powiem, że pan zachowywał się nieuprzejmie, nie chciał okazać identyfikatora
    celem spisania danych znajdujących się nań, które to dane były mi potrzebne
    w celu zgłoszenia do firmy, faktu złego zachowania tego pracownika. Jednym
    słowem jeśli rzeczywiście masz bilet, to za wiele Ci nie zrobią...

    > Jak dla Ciebie kontroler ma byc trzezwy, schludnie ubrany i posiadac
    > identyfikator zgodny z Art.33a Ustawy Prawo Przewozowe. Cała reszta, czyli
    > posiadanie pieczęci słuzbowej, SRJP, załącznika do TOB i innych druków to
    > już są wewnętrzne przepisy PKP które pasazera nie powinny obchodzic.

    Pozwolę się nie zgodzić, SRJP kontroler ma mieć po to, aby na prośbę
    podróżnego udzielić informacji na temat połączenia, jeśli tego nie ma i nie
    może udzielić informacji mam prawo podejrzewać, że coś z tym panem jest nie
    tak...
    Wielokrotnie na prośbę panów RENOMIARZY o bilecik, twierdziłem, że bilet
    okażę tylko w obecności pracownika PKP uprawnionego do kontroli biletów i
    nigdy mi z tego powodu włos z głowy nie spadł. A z tego co pamiętam to
    identyfikatory RENOMY nie mają podanej daty ważności, co też jest jednym z
    wymogów Art.33a, no chyba, że to też już się zmieniło. Co śmieszniejsze to
    mają także coś pozaklejane czymś czarnym co pozwala mi domniemać, że
    dokument jest podrobiony.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net