  • Data: 2009-02-12 05:28:14
    Temat: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Od: "No Name" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy twojej postawie "zaraz wszystkich pogryzę" dziekan się może
    > postawić i g... mu będziesz mógł zrobić,a w efekcie końcowym jedynym
    > przegranym będziesz ty.
    > Więc skorzystaj z dobrej rady i zacznij załatwiać to co chcą metodą
    > pokojową, bo inaczej wylądujesz na bruku a i na pierwszym kierunku
    > wcześniej czy później cię udupią. To tak z praktyki wzięte.

    Wybacz, ale mam poważne wątpliwości do tych rad "bo cię udupią".
    * Po pierwsze z tej racji, że są nijakie i nieoparte na argumentach merytorycznych.
    * Po drugie, jak już zaznaczyłem, znalazłem w umowie klauzulę niedozwoloną (#59)
    co powoduje, że podejrzewam istnienie kolejnych.
    * Po trzecie rozmawiałem z panią prawnik z UOKiK, choć nie wypowiadała się
    wiążąco, to jednak nie była pewna jak ty i niepewność zdecydowanie była na
    niekorzyść uczelni.
    * Po czwarte mam prawo czuć się poszkodowany, bo taka konstrukcja umowy, gdzie
    wykonanie de facto zależy od arbitralnej i niepodważalnej decyzji pracownika
    uczelni powoduje nierówność stron.
    * Po piąte trudno mi uwierzyć w twoje przepojone pewnością rady, jeśli wciąż
    słyszymy o nielegalnych zapisach umownych w biurach podróży, gdzie podobnie
    strona umowy rezerwuje sobie prawo wykonania lub niewykonania umowy od
    arbitralnej decyzji swojego pracownika.

    --
    pzdr