  • Data: 2009-02-12 09:36:17
    Temat: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No Name wrote:

    [...]

    > Obudźcie się, to już nie PRL. Studia nie były bezpłatne, za tę usługę
    > zapłaciłem, umowa zawarta,

    Uczelnia poszła ci na rękę, nie chciała koniecznie zezwolenia przed
    przyjęciem papierów (pewnie jakiś termin był, a dziekani są ciężko
    uchwytni), a ty ich jeszcze od PRLu wyzywasz.

    Jakby się uparli i nie przyjęli papierów bez świstka od dziekana - wtedy by
    kto inny gadał że PRL normalnie panie, co za biurokracja, nie dadzą donieść
    później tylko teraz, a za 2 godziny termin mija ....

    > tylko wykonania nie ma.

    Częściowo jest ... w końcu chodziłeś na zajęcia. A to że nie skończyło się
    to egzaminem - jest w tym przynajmniej część twojej winy.

    > W dodatku odmowa
    > wykonania uzależniona jest wyłącznie od arbitralnej i niepodważalnej
    > decyzji pracownika uczelni, czyli strony umowy.

    Decyzje z zasady mają to do siebie, że są zazwyczaj arbitralne. W przypadku
    decyzji dot. umowy, zazwyczaj decyzję podejmuje jedna ze stron. A
    niepodważalna nie jest - jest przecież sąd.

    Jeżeli ja podejmę decyzję że nie wypłacę umówionej kwoty facetowi który mi
    remontuje mieszkanie, bo remont jest spaprany, to przecież nie powołujemy
    komisji w składzie ja, facet i ktoś z zewnątrz, tylko podejmuję taką decyzję
    arbitralnie ja - strona umowy. Druga strona jak się jej nie podoba może iść
    do sądu.

    p. m.