  • Data: 2013-12-21 22:46:47
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2013 22:13, Andrzej Lawa wrote:

    > Można. Tylko kto go potem i za ile kupi?

    Statystycznie? Kazdy inny zainteresowany.

    Skoro on go kupi nie widze powodu by potem nie kupil ktos inny.

    AQ ryzyko - zawsze jest. Ale podeje sie je swiadomie i bez przymusu.

    Bo MOZE ale NIE MUSI zainwestowac kasy w ten grunt.

    > No na pewno nie na inwestowanie w nieruchomości ;)

    Nieruchomosc nie musi byc apartamentem w centrum duzego miasta.

    S amiasteczka gdzie meiszkanie mozna kupic za 1/5 a nawet mneijsza cene
    niz w miescie.

    > (a do tego się odnosiłem - obalałem tezę, że nieruchomości to wygodna i
    > bezpieczna inwestycja dla przeciętnego "Kowalskiego" - w zastępstwie
    > państwowych rent, emerytur oraz innych "produktów socjalnych")

    Pomijajac nieruchomosci jest niezliczona ilosc mozliwosci inwestycji -
    pisalem o tym juz.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx