  • Data: 2013-12-22 15:16:36
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.12.2013 13:38, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, nie lubię. Ale jestem realistą.

    No ja tez :]

    Wiem, ze zaden z moich pomyslow nigdy nie zostanie wprowadzony. Wiem, ze
    to co wplacam do ZUS to strata. Wkalkulowana w moj biznesplan. Ot koszty
    tego, ze chce mi sie pracowac w naszym pieknym kraju. Podatek, a nie
    inwestycja. Jedyne co to ubezp. zdrow. ma dla mnie sens. Ale tego jest
    ledwie pare stowek. Co jest za drogo, biorac pod uwage, ze jak jestem
    chory to tu i teraz ide do lekarza specjalisty, a nie czekam 4 miesiace
    na badanie specjalistyczne. Cuda panie. zalozmy ze te 300 miesiecznie im
    wplacam, ale jak potrzebuje badanie to "na NFZ - styczen 2015" a za
    kolejne 6000 stówek - jutro.

    > Mhm. Jasne. Korwinistą jesteś?

    Nie nie jestem,

    > OK, fajnie - wygrywasz wybory, likwidujesz ZUS.

    Tylko pod warunkiem, ze moge rzadzic 30 lat minimum. Niestety. PRzy
    4-letnim pingpongu moje pomysly nie sa do zrealizowania.

    > Znikają składki na ZUS.
    >
    > Zarabiający średnią krajową dostaje 350zł więcej.
    >
    > 850 jeśli pracodawca łaskawie swoją część składek odda pracownikowi a
    > nie zachowa dla siebie.
    >
    > Ale... nie ma ZUS. Kto płaci emeryturę moim rodzicom? I z czego?

    za 30 lat - czy raczej za 60 - dzieci utrzymuja rodzicow.

    > A teraz pomyśl, że ktoś zarabia płacę minimalną. Ile on więcej dostanie,
    > hmm?

    Jak pokazaly dotychczasowe zabawy z akcyza - im mniejsze podatki tym
    wiekszy przychod do budzetu.

    Ten co zarabia minimalna dostanie minimalnie wiecej. Ten co zarabia duzo
    - dostanie duzo wiecej. I bedzie chcial wydac. Wzrosnie zapotrzebowanie
    - zatrudni gosposie, opiekunke, ogrodnika.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx