  • Data: 2013-12-22 15:20:29
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.12.2013 13:40, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    Ale co cie smieszy? Wszystko jest kwestią ceny. Nie da sie sprzedac po 8
    tys za metr? No to sie czeka, kumpel czekal 4 lata. Potem zszedl z ceny
    o 20%. Sprzedal w miesiac.

    > A ja widzę - nie ma więcej idiotów.

    j.w. wszystko jest kwestia ceny. Jak wlasciciel chce wiecej niz
    potencjalny kupujacy jest sklonny zaplacic to... tak dziala rynek - nie
    sprzeda.

    > [ciach]

    > Tylko ich cena jest tak niska, bo nikt ich tam już nie chce.

    Nie. Cena jest taka, za jaka ktos wlasnie chce. Nikt nie sprzeda
    mieszkania w pipidowce za 8k/m2. Dlatego cena jest odpowiednio nizsza.

    > Wymień jakieś pewniejsze od oportunizmu i egoizmu polityków oraz
    > wyborców ;)

    Proste: nie zabeirajcie mi kasy dla mojego dobra, a ja o swje dobro
    zadbam sam. W taki sposob jaki uznam za sluszny.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx