  • Data: 2013-12-22 13:38:24
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2013 22:44, hikikomorisan pisze:

    > Znaczy lubisz ZUS i wladac tam 100 zl z obietnica ze moze wyjmiesz 20?

    Nie, nie lubię. Ale jestem realistą.

    > Kryzys?
    >
    > JAki kryzys.
    >
    > Bez ZUS zapanuje dobrobyt.

    Mhm. Jasne. Korwinistą jesteś?

    OK, fajnie - wygrywasz wybory, likwidujesz ZUS.

    Znikają składki na ZUS.

    Zarabiający średnią krajową dostaje 350zł więcej.

    850 jeśli pracodawca łaskawie swoją część składek odda pracownikowi a
    nie zachowa dla siebie.

    Ale... nie ma ZUS. Kto płaci emeryturę moim rodzicom? I z czego?

    A teraz pomyśl, że ktoś zarabia płacę minimalną. Ile on więcej dostanie,
    hmm?