  • Data: 2020-02-13 10:30:46
    Temat: Re: O jedną mamę za dużo do PESELa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-13 o 09:06, Kviat pisze:

    > Powtórzę specjalnie dla ciebie. Łatwiej czy trudniej może być dla ciebie
    > albo dla jakiegoś boga tkwiącego w głowie kreacjonisty.
    > Pisanie, że coś jest łatwe/trudne dla biologii jest bez sensu.

    Ma jak najbardziej sens, bo sama ewolucja może przebiegać szybciej, lub
    wolniej, ewentualne mutacje materiału genetycznego mogą się przyjmować
    łatwiej, albo trudniej. Można to nawet ładnie ująć matematycznie.

    Słyszałeś na przykład co to są strategie ewolucyjnie stabilne i
    ewolucyjnie niestabilne, i co powoduje wprowadzenie jakiejś zmiany
    genetycznej do jednej i do drugiej?

    > Prościej już się nie da tego wytłumaczyć.

    Wszystko można wytłumaczyć nawet i dziecku, pod jednym wszelako
    warunkiem - że tłumaczący sam to rozumie. Z twoich postów widzę, że
    lecisz sztampami ("haha, kreacjonizm"), a nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz