  • Data: 2020-02-18 11:15:08
    Temat: Re: O jedną mamę za dużo do PESELa
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-02-2020 o 13:45, A. Filip pisze:

    > Czyli to urzędasy w RP mają z nimi problem?

    Urzędy w RP często mają problemy. Nie wiem jak obecnie, ale parę latek
    temu, kolega przez lata pracujący w Niemczech, gdzie urodziły mu się
    dzieci, miał taki kaprys, by jego dzieci miały tez polskie obywatelstwo.
    Przyjechał do Polski z dokumentami i tu okazał się problem, bo dokument,
    który wystawiał tamtejszy szpital tłumaczyło się inaczej niźli Akt
    urodzenia.... Pewnie przez lata to się zmieniło, ale wtedy musiał nieźle
    się nakombinować, by przekonac urzędników, że właśnie takie dokumenty są
    tam wystawiane a nie inne....

    --
    http://zrzeda.pl