  • Data: 2020-02-06 13:22:39
    Temat: Re: O jedną mamę za dużo do PESELa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > Urząd absolutnie nie musi ustalać właściwych danych, tylko sobie
    > coś tam uprawdopodabnia. Mało to ojców cudzych dzieci jest wpisanych?
    >
    > A istotne jest chyba to, by były wpisane osoby które chcą
    > "jako rodzina" być opiekunami prawnymi i mieć prawo do decydowania
    > o dziecku.

    Czy sprawy by nie mogło załatwić wystawienie przez Hiszpanie
    "aktu (auto) adopcji" z datą aktu urodzenia?
    Wtedy urzędy Polskie mogłyby (gdyby chciały) uznać że zagraniczny akt
    urodzenia dotyczy stanu już po (auto) adopcji czyli potraktować oba
    dokumenty łącznie.

    To jest taki test czy chodzi o załatwienie sprawy czy o
    "Moje MUSI być na wierzchu" (Kto ma większego) z nachalnym choć
    mniej oczywistym przepychaniem po drodze kilku innych spraw,
    czy chodzi o rozwiązanie tego problemu czy tylko o nawalankę.

    Czy "rodziców prawnych" (po adopcjach) może być tylko dwoje?

    --
    A. Filip