  • Data: 2020-02-06 01:22:15
    Temat: Re: O jedną mamę za dużo do PESELa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > To nie jest kwestia uznawania lub nie czegoś. Dziecko nie może mieć
    > dwóch mam z przyczyn biologicznych. I nawet ustawą tego nie zmienisz.
    > Przynajmniej taki jest mój stan rzeczy.
    >
    > Jeśli istnieje biologiczna możliwość, by dwie kobiety miały dziecko - bo
    > mogę się na tym nie znać - to oczywiście wówczas należy ustawy
    > pozmieniać.

    Nie takie "fikcje prawne" przechodziły i przechodzą (niestety).
    Hiszpania może _na potrzeby Hiszpanii_ wystawiać sobie jak chce
    bo to wtedy ich wewnętrzna sprawa. Problem się robi jak dokument ma być
    użyty w innym kraju który tylko _część_ zapisu z podobnego aktu
    urodzenia jest gotowy uznać.

    Wydaje mi się że pamiętam podobny siup/problem z dwoma gejami w akcie
    urodzenia z USA (Kalifornii?) i startem po obywatelstwo Polski dla dziecka.
    Ktoś kojarzy jak się tamto _skończyło_ (jeśli się skończyło prawomocnie)?

    --
    A. Filip