  • Data: 2020-02-18 11:57:01
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-18 o 11:49, u2 pisze:

    > durnyś powtarzam, sędziowie nie są źródłem prawa w Bolanda, to politycy
    > są źródłem prawa, a politycy reprezentują suwerena, bo zostali wybrani w
    > demokratycznych wyborach, to są proste sprawy, ale nie dla ciebie

    Durny jesteś jednak Ty, bo do każdej kolejnej wypowiedzi
    dokładasz jakiś banał sugerując, że ja go nie rozumiem
    czy nie przyjmuję. Po co powtarzasz, że sędziowie nie są źródłem prawa,
    jeśli ja w ogóle niczego takiego nie pisałem?
    Równie dobrze mogę napisać, że ssaki to kręgowce i jeśli tego nie rozumiesz
    to spadaj. Przy takiej logice nie podyskutujemy.
    Pisałem Ci już wielokrotnie, że jak chcesz tylko pokrzyczeć, to na innej
    grupie.