  • Data: 2020-02-18 18:07:49
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2020 o 08:08, cef pisze:
> [...]

    No pewnie, skoro podawałeś J.F., to zapewne są uwikłani... To jeden z
    bardziej merytorycznych argumentów, które jak do tej pory użyłeś.

    A w rzeczywistości bladego pojęcia nie masz o czym piszesz. A
    szczególnie o środowisku, które tak bezmyślnie nazywasz kastą, jak na
    prawdziwego propagandystę i bezmózga przystało.
    Co zdążył już trafnie posumować Shrek ("komuchy, chore, kasta, boją
    sie!").
    W każdym środowisku znajdziesz ludzi uwikłanych w towarzyskie układy i
    zależności. I co z tego? Czego ma dowodzić obecność w tym środowisku
    takich ludzi jak Pawłowicz, Piotrowicz, Przyłębska? Że wszyscy są tacy?
    Że wszyscy to komuchy i wyzute z uczuć i empatii roboty?
    Otóż nie wszyscy.
    I to nie oznacza, że skoro w tym środowisku tacy występują, to
    pozostałych też trzeba sprowadzić do parteru i uzależnić od polityków.

    To co proponujesz, to już przerabialiśmy. Po powojnie. Gdy do składów
    sędziowskich aparatczycy partyjni postanowili najpierw dorzucić
    bezmózgich ławników (ale lojalnych wobec partii) z prawem głosu jak
    sędzia, żeby móc przegłosować "nieprawomyślną" (dla partii) decyzję
    sędziego, a potem sędziów wymienić na swoich. Walczyli z kastą i
    towarzyskimi układami sędziów sprzed wojny (do pewnego momentu musieli
    ich tolerować, bo jeszcze swoich nie mieli), więc walczyli z nimi jak
    umieli. Stopniowo zmieniając ustawy ("na lepsze i sprawiedliwsze dla
    ludu pracującego"), wprowadzając sądy ludowe (wspomniani wyżej
    ławnicy...)... i używając języka i argumentacji (nietykalna kasta, która
    bezkarnie może ukraść wiertarki, itp. bzdury), których ty używasz
    obecnie i które bezmyślnie powtarzasz.

    To tyle jeśli chodzi o korepetycje. Reszty, tego co się obecnie dzieje,
    możesz się dowiedzieć z podręczników historii.

    Oczywiście. Przez łóżko. I na tym twoja "wiedza" się kończy.

    (To były komentarze do pisaniny Trefnisia, bo nie chciało mi się pisać
    dwóch postów).

    > I uważasz, że zamiana zależności sędziów
    > od sędziów na zależność sędziów od polityków będzie dobra?
    > Dla kogo dobra?

    Właśnie. I to po pierwsze.
    Po drugie, o ile można dyskutować w jakim stopniu sędziowie powinni być
    (i czy w ogóle powinni być) zależni od polityków, to pomija się pewien
    szczegół. Że jest różnica między zależnością sędziów od polityków w
    państwie demokratycznym, gdzie politycy przestrzegają Konstytucji,
    szanują odmienność poglądów, nie wydają rozkazów policji żeby
    pacyfikowała siłą ludzi protestującym przeciwko faszyzmowi, a
    zależnością od polityków, którzy nazywają ludzi gorszym sortem, pokazują
    fucka uchwalając 2 mld. zł z budżetu na chamską propagandę uwłaczającą
    ludzkiej inteligencji, powołują na ministrów środowiska ludzi wierzących
    w chemtrailse i strzelających do zwierząt, oraz nawołują do golenia na
    łyso ludzi, którzy próbują przeciwstawić się faszyzmowi. I wymieniłem
    tylko te lżejszego kalibru.

    Więc jak czytam pierdolenie takiego trefnisia, któremu się wydaje, że
    lepiej dla obywateli będzie jak politycy rozpierdolą sądownictwo, bo
    jakiś sędzia ukradł wiertarkę, to zaczynam myśleć, że może faktycznie
    dla takiego społeczeństwa trzeba powtórki z historii, bo inaczej do nich
    nie dotrze.

    "A jeśli ZMUSIMY ich do bezpartyjności i zaczniemy ROZLICZAĆ ze zbrodni
    sądowych".
    Ja pierdolę, pewnie trzeba ich zmusić w obozach koncentracyjnych, żeby
    przejrzeli na oczy i zaczęli popierać pislamskie reformy.

    Pozdrawiam
    Piotr