  • Data: 2020-02-19 09:47:27
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-02-17 o 15:08, J.F. pisze:

    >Gówno prawda. W moim sądzie ŻADEN z kilkunastu sędziów nie ma i nie
    >miał prawnika w rodzinie. Skończyli studia, porobili aplikacje, zdali
    >egzaminy i pracują. Bądź więc łaska mi nie pierdolić o jakichś
    >koneksjach rodzinnych

    Zauwaz ze pisze "dawniej".

    Jakos tak z mojej klasy licealnej trzy osoby poszly na prawo,
    I jakos tak wszystkie kontynuuja tradycje rodzinne.

    Dodaj, ze przez pewien czas dostep do aplikacji byl uznaniowy, bodajze
    w adwokaturze jawnie trzeba bylo miec poparcie jakiegos adwokata.

    I cos mi chodzi po glowie, ze to wlasnie Ziobro otwarl dostep - ale to
    juz lata temu

    https://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-28/aplikacja-i-k
    ariera-14-numer-28/otwarcie-dostepu-do-zawodow-prawn
    iczych.html

    J.