    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy termin.
    Date: Mon, 17 Feb 2020 19:51:15 +0100

    W dniu .02.2020 o 18:11 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Od urodzenia tak masz, czy to szkolenie partyjne? Możesz napisać w
    > jednym czytelnym zdaniu o co ci biega i do czego się odnosisz?

    Czytaj powyższe tak długo, aż _zrozumiesz_
    Nie moja wina, że nie rozbierasz zdań złożonych.

    > Już dawno się zaczęła i w zakresie sądów powszechnych się skończyła.
    > Jedynym celem reformy były zmiany personalne.

    P o c z y t a j , czym są sądy powszechne.
    Tam reforma n i g d y nie dotarła!
    Doczytaj, których sądów dotyczyły dotychczasowe zmiany. Bo na pewno nie
    powszechnych!
    Nie będę cię uczył absolutnych podstaw.

    Obsesyjna obrona status quo przez część sędziowskiej kasty miała
    spowodować wręcz paraliż sądów powszechnych! Taka była strategia Gersdorf
    i reszty!

    > Punkt dla ciebie. Nie krzycz - słyszymy.

    Kiedyś upiornie opornych bito po głowie, ja zaledwie krzyczę. Taki ze mnie
    pański człowiek.!
    Bo ileż można tłumaczyć takie p o d s t a w y.

    --
    Trefniś