  • Data: 2023-06-17 00:11:52
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-06-16, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > A co właściwie proponujesz? Siąść w kąciku i płakać?

    Jeśli to taki dla Ciebie dramat, to nie wydaje się to złym rozwiązaniem.
    Formalnymi akcjami jedyne co MZ osiągniesz, to że pojawi się w
    regulaminie zapis, że Twoim obowiązkiem jest odnotować np. nr tranzakcji
    i w przypadku braku dostępu do aplikacji odebrać bilet na najbliższej
    stacji pkp. O ile już czegoś podobnego w regulaminie nie ma.

    --
    Marcin