eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy regulamin serwisu PKPRe: Nowy regulamin serwisu PKP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Date: Fri, 16 Jun 2023 01:15:39 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <u6g62u$16aa3$2@news.icm.edu.pl>
    References: <u6eoik$13o6m$2@news.icm.edu.pl> <2jDiM.2512$MgZf.2161@fx02.ams1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 15 Jun 2023 23:15:42 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="1255747"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.12.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <2jDiM.2512$MgZf.2161@fx02.ams1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:838183
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.06.2023 o 14:17, Marcin Debowski pisze:
    > On 2023-06-15, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    >> Hej,
    >>
    >> zapomniałem już o tej grupie, ale jakoś tak mnie natchnęło na czytanie i
    >> skojarzyło mi się, że mam taką ciekawą kwestię prawną analogiczną nieco
    >> do pierwszego artykułu, który tutaj przeczytałem.
    >>
    >> Otóż ... kupiłem bilet w serwisie internetowym PKP. Normalnie serwisu
    >> tego używam potem do przedstawienia zakupionego biletu podczas
    >> przejazdu. Ale ... zmienili sobie regulamin i wymagają jego akceptacji
    >> przed skorzystaniem. Więc nie mam jak okazać swojego biletu, który oni
    >> posiadają :-) Jakoś tak nie zechciał przyjść emailem, może email też
    >> jest regulaminowy. No taki pat trochę.
    >>
    >> Bym pewnie zaakceptował, gdybym chciał kupić kolejny bilet, ale nie
    >> zanosi się. I chciałem poprzestać na skorzystaniu z tego, który już
    >> zakupiłem, ale zdaje się nie mam jak :-)
    >>
    >> Napisałem do nich emaila to teraz zadają dziwne pytania o numer biletu
    >> którego przecież nie mam :-)
    >
    > Generalnie zapewne masz rację, tzn. powinni umożliwić dostęp do tego
    > biletu na podstawie wcześniejszego regulaminu, który jak rozumiem
    > zaakceptowałeś. Pytanie jest, w sumie co z tego, że masz tę rację, bo w
    > praktyce oznacza to kopanie się z koniem, zmarnowania kupy czasu i
    > pewnie też pieniędzy.
    >

    Wiesz co, to jest narodowy przewoźnik. Jeśli działa niewłaściwie to
    dotyka to wielu pasażerów i może wystarczy i należy to gdzieś przekazać.
    Niekoniecznie trzeba się w to osobiście angażować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1