  • Data: 2003-01-10 05:42:02
    Temat: Re: Nowy kodeks pracy - urlop na żądanie.
    Od: x...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > tyle
    > pracodawców
    >
    > a nie masz na myśli czasem art. 167§1 k.p
    > bo w innym wypadku jak zastosujesz art.8 kiedy pracownik przyjdzie w np.w 8
    > godz. wymiaru czasu pracy w dzień rozpoczętego urlopu?

    To nie ja mam na myśli ten czy inny przepis. Przytoczyłem wymówke jednego z
    pracodawców przedstawioną pracownikom dzień po tym, jak weszły nowe przepisy.
    Ludzie z jednej strony nasłuchali się "gadajacych głów" z TV a z drugiej
    wszystkiemu właściwie zaprzeczono, sprowadzajac nowy przepis do adnotacji na
    wniosku urlopowym -> zamiast "wypoczynkowy" wpisać "na żądanie" - plus
    informacja wprost o możliwosci odmowy....

    Kto więc mija sie z prawda i dlaczego? A może wszyscy mają rację, tylko owa
    racja zalezy od punktu widzenia, siedzenia i sprytu w wertowaniu paragrafów
    kodeksu? Idiotyczne pytania, no nie?

    Pozdrawiam
    Darek