  • Data: 2011-10-23 17:09:43
    Temat: Re: Nowy czlonek we wspolnocie mieszkaniowej
    Od: "Raf" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <u...@d...invalid> napisał(a):

    > Możesz, tylko pytanie po co od razu cały bilans? Znasz się jakoś
    > wybitnie na tym? Bo skończy się tak, ze ci pokażą całość, a ty nic nie
    > skapujesz;) Jak się chcesz czegoś konkretnego dowiedzieć to po prostu
    > zapytaj. Z odpowiedzi można wywnioskować, czy zarząd ma coś do ukrycia:P

    Ogolnie wspolnota w tym budynku jest dobrze zorganizowana, budynek jest
    zadbany, jest swiezo po termomodernizacji, wymieniono czesc instalacji, jest
    czysto itd.
    Chodzi mi glownie o saldo wspolnoty, ewentualne zaleglosci w oplatach czlonkow
    wspolnoty. I jesli jakies sa to na jakiej zasadzie odbywa sie egzekucja tych
    naleznosci (typu uchwala, ze po 3 nie zaplaconych zaliczkach sprawa leci do
    sadu w postepowaniu upominawczym, oraz po wyroku do egzekucji komorniczej) itd.

    > Generalnie możesz wszystkie. W praktyce interesujące są chyba tylko te z
    > ostatniego roku.

    Wspolnota utworzyla sie w 2009r. - wiec chyba bedzie ok jak poprosze o
    wszystkie z tego okresu?

    Pozdrawiam
    Rafal