  • Data: 2011-10-24 06:58:30
    Temat: Re: Nowy czlonek we wspolnocie mieszkaniowej
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Raf" napisał w wiadomości grup
    >Ogolnie wspolnota w tym budynku jest dobrze zorganizowana, budynek jest
    >zadbany, jest swiezo po termomodernizacji, wymieniono czesc instalacji,
    >jest
    >czysto itd.
    No to 90% sukcesu

    >Chodzi mi glownie o saldo wspolnoty, ewentualne zaleglosci w oplatach
    >czlonkow
    >wspolnoty. I jesli jakies sa to na jakiej zasadzie odbywa sie egzekucja
    >tych
    >naleznosci (typu uchwala, ze po 3 nie zaplaconych zaliczkach sprawa leci do
    >sadu w postepowaniu upominawczym, oraz po wyroku do egzekucji komorniczej)
    >itd.

    Z tą egzekucją to nie tak szybko. Radzę ostrożniej. Po co wspólnotę w
    koszty wpędzać

    >Wspolnota utworzyla sie w 2009r. - wiec chyba bedzie ok jak poprosze o
    >wszystkie z tego okresu?

    Niewiele to Tobie da.
    Zresztą trochę za póżno skoro już kupiłeś mieszkanie. To powinieneś
    sprawdzać przed zakupem. Np czy wspólnota nie ma zaciągiętego jakiegoś
    dużego kredytu, i stan wpłat na fundusz remontowy.
    A tak wogóle to zamiast zaczynać od papierów zacznij od zapoznania się z
    sąsiadami- dowiesz się więcej jak ze sprawozdania, bilansu itp