  • Data: 2007-06-21 13:52:58
    Temat: Re: Nowi sąsiedzi
    Od: Gośka <g...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik wrote:

    > To bez znaczenia. Jesli nadmiernie - jak twierdza sasiedzi - halasujecie

    Problem leży w definicji słowa nadmiernie :-)

    Dźwięk klimatyzatora trudno wychwycić z tłą akustycznego - jeśli się o
    nim nie wie. Ale oczywiście jest słyszalny zwłaszcza w sytuacji kiedy
    koncentrujemy się na wymyśleniu do czego by tu się przyczepić ...

    Tak więc chyba tylko jakieś w miarę obiektywne badania przyrządami
    byłyby w stanie potwierdzić czy bardzo hałasujemy czy też sąsiedzi po
    prostu "czepiają się".

    > to, fakt, ze halasowaliscie wczesniej jest nieistotny.

    To jest cenna informacja.

    > Bardzo slusznie. Najlepiej bedzie zalatwic sprawe po sasiedzku.

    I do tego dążymy. Tyle tylko mamy wrażenie, że sprawy postępują tak jak
    w przysłowiu 'dać palec to wezmą cała rękę'.

    > Od strony prawnej wyglada to tak:
    > Kodeks wykroczeń: Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym
    > wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo
    > wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    Nie krzyczę ani nie biegam w bieliźnie po ogrodzie tak więc mam nadzieję
    że aż tak źle nie będzie ;-)

    > Granice tego halasu, w tym przypadku, moglyby wyznaczac Polskie Normy.

    O! Bardzo cenna informacja. Zaraz pogogluję.

    Dziękuję!

    Gośka