eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc z umowa a brak paragonuRe: Niezgodnosc z umowa a brak paragonu
  • Data: 2012-02-17 09:02:25
    Temat: Re: Niezgodnosc z umowa a brak paragonu
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 17:07:03 +0100, Konrad napisał(a):


    >>> nie, ja sprzedawcy nie podalem numeru paragonu bo juz go wtedy nie
    >>> mialem. przyszedlem z dyskiem, a ten na podstawie numeru seryjnego
    >>> odszukal w systemie nr paragonu i umiescil go na zleceniu serwisowym.
    >>
    >> No więc jeśli sprzedawca sam się przyznał, że ma u siebie w bazie ten
    >> dysk jako sprzedany przez siebie, to masz szukany dowód, że kupiłeś to
    >> właśnie tam.
    >
    > A dowód że to właśnie on go kupił?

    Od kiedy na paragonie masz dane KUPUJĄCEGO?
    I dlaczego twierdzisz że oddać ZJEBANY sprzęt musi nabywaca anie jego
    brat/ciotka/kot/pies? ;)
    Istotnym jest że:
    - sprzęt się zjebał w okresie odpowiedzialności sprzedawcy,
    - został potwierdzony fakt zakupu u tego sprzedawcy.

    Coś ci sie pozajączkowało stary, pewnie za bardzo podpaliłeś :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1