eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - termin 14 dni dla Sprzedawcy › Re: Niezgodność towaru z umową - termin 14 dni dla Sprzedawcy
  • Data: 2008-06-24 15:29:14
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - termin 14 dni dla Sprzedawcy
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gollum pisze:


    > Sprzedawca nie ma racji. Nadanie listu przed upływem 14 dni
    > nie jest wystarczające do dochowania terminu 14 dni na
    > rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego. Odpowiedź musi bowiem
    > dotrzeć przed 14 - toma dniami do kupującego. Sprzedawca nie
    > musi tego robić pisemnie. Forma powiadomienia o rozpatrzeniu
    > jest obecnie dowolna, byleby wiadomość dotarła przed upływem 14
    > dni do kupującego.
    > ------------------
    >
    > Czyli wychodzi na to, że jeśli jutro (25.06) nie otrzymam odpowiedzi,
    > automatycznie Sprzedawca zgadza się z moim żądaniem. Dobrze myślę?


    Raczej źle, teza nie do obronienia przed sądem. Pomyśl: list polecony
    może być awizowany przez 14 dni. Odbierając go w tym ostatnim dniu
    spowodowałbyś, że każda reklamacja byłaby uznana po Twojej myśli, nawet
    jeśli sprzedawca wysłałby odpowiedź w dniu otrzymania reklamacji.

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1