eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną › Re: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
  • Data: 2009-08-20 08:17:18
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:36:17 +0200, live_evil napisał(a):

    > Witam
    > Zakupiłem wentylator w znanej sieci handlowej, wentylator jak się
    > okazało nie działał, więc zwróciłem sprzedawcy z żadaniem zwrotu
    > gotówki. Oddałem za pokwitowaniem cały komplet, tj wetylator, kartę
    > gwarancyjną z instrukcją obsługi oraz paragonem.
    ^^^^^^^^^^
    Mam nadzieję że przekazałeś oryginału paragonu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1