eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną › Re: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
  • Data: 2009-08-21 13:17:26
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
    Od: live_evil <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    live_evil pisze:
    > [...]

    Przekazałem sprawę do biura miejskiego rzecznika konsumentów - otrymałem
    odpowiedź:

    "Dzwoniłam do serwisu, Pani powiedziała, że nie będą od Pana żądać karty
    gwarancyjnej. Obecnie czekają na decyzję producenta w zakresie
    załatwienia reklamacji - zostanie Pan poinformowany o decyzji."



    --
    live_evil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1