eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną › Re: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
  • Data: 2009-08-19 13:59:14
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:36:17 +0200, live_evil napisał(a):

    > Poszedłem wyjaśnić sytuację, sprzedawca upiera się, że nie dostał karty
    > gwarancyjnej i odmawia zwrotu gotówki. Sprzedawca po prostu zgubił kartę
    > gwarancyjną.
    > Jak z tego wybrnąć?

    Komunikować się pisemnie, zażądać wypłaty gotówki, gdyż reklamacja została
    uznana. Wypłacą. Karta gwarancyjna nie jest żadnym dokumentem w świetle
    prawa. Reklamujesz towar. Musisz dostarczyć towar, napisać reklamację,
    udowodnić że zakupiłeś go w danym miejscu (np. za pomocą paragonu, choć
    niekoniecznie). I tyle. O karcie gwarancyjnej nigdzie nie ma mowy.

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1