eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Kondi" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Date: Mon, 24 Jan 2011 14:09:21 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <ihju2i$ep$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ihh569$969$1@usenet.news.interia.pl>
    <4d3d587d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihjriq$tfo$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-20-107.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1295874962 473 87.205.20.107 (24 Jan 2011 13:16:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jan 2011 13:16:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:666633
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:ihjriq$tfo$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "to" napisał >
    >
    >> Oczywiście, że zmienia, sam napisałeś co.
    >
    > Rozumiem, że w momencie oddawania towaru sklep może powołać się na 6
    > miesięcy,

    Z automatu właśnie nie może - patrz sprawa Media Markt

    > ale czy może to zrobić i coś z tego wynika, jeśli bierze się za
    > naprawianie towaru, w między czasie uwala matrycę (pęknięta), podmienia
    > dysk i baterię i uwala zasilacz, gubi kartę gwarancyjną i w momencie, gdy
    > dochodzi do rozprawy sądowej mówi, że "sorry, ale tak w ogóle to klient
    > musi udowodnić, że towar miał wadę w chwili wydania".

    To co zrobili z laptopem to oszustwo (jesli to prawda a nie wydumany
    argument), natomiast ich "sorry" w pełni zgodne z prawem - aczkolwiek także
    z i ich strony nie rozumiem co to ma do rzeczy - po pierwszym poście
    sądziłem że nie jest to kwestia odmowy uznania reklamacji tylko niewłaściwej
    (zdaniem klienta) formy jej realizacji..


    >Jak już napisałem, producent już raz wymienił płytę na nową, przy naprawie
    >z tytułu ustawy płyta została ponownie wymieniona + powyższe usterki.

    Bez znaczenia dla sprawy.


    Kondi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1