eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Sun, 28 Dec 2008 01:14:37 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 31
    Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
    References: <6...@n...onet.pl> <gj68r4$3qm$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1230426877 26527 79.173.13.135 (28 Dec 2008 01:14:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Dec 2008 01:14:37 +0000 (UTC)
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.0
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-User: budzik61
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:568947
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >> Dzień doby
    >> Mam następujące pytanie. 24 grudnia kupiłem stacjonarną nagrywarkę
    >> DVD. Po przyjeździe do domu i rozpakowaniu jej okazało się że brakuje
    >> w niej kabla do podłączenia do telewizora(w instrukcji jest napisane
    >> że kabel znajduje się w pudełku). Druga sprawa to, że pudełko było od
    >> innego modelu niż ten który znajdował się w środku(urządzenie które
    >> znajdowało się na pudełku ma inne parametry niż to co znalazłem w
    >> środku) . Chciałbym zwrócić ją do sklepu, czy przysługuje mi prawo
    >> zwrotu z tytułu niezgodności towaru z umową? Mogę zażądać od
    >> sprzedawcy zwrotu pieniędzy?
    >>
    >
    > możesz
    > tylko jak ty mu udowodnisz, że w pudełku nie było kabla w momencie
    > zakupu i, że nagrywarka była inna niż na pudełku.
    > Równie dorze mógłbyś wrócic z cegłą i twierdzić, że była w środku.

    no to trzeba zaczac delikatnie.
    Przyjsc, powiedziec o co chodzi i dopiero jak sprzedawca przyzna ze ok i
    np. bedzie chciał uzupelnic zestaw czy tez wymienic to zarzadac kasy.

    Oczywiscie nie do konca rozumiem problem kupujacego - chodzi o to ze dostał
    złe pudełko czy złe DVD? No i dlaczego chce oddac a nie wymienic?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1